Prosimy o zapoznanie się z regulaminem.

PROMOCJA HAPPY DAYS !!!
  Od Niedzieli do Czwartku
Wszystkie miejsca
taniej
  KTO PIERWSZY TEN LEPSZY !!!

                                                    ZOBACZ CO OFERUJE NASZ HOSTEL:

 

                                        ·         13 pokoi prywatnych i miejsca w pokoju wieloosobowym!!!

                                        ·         Recepcja czynna od godz. 8:00 do 22:00

                                                 (na czas pobytu Goście Hostelu otrzymują komplet kluczy do wszystkich drzwi i są niezależni od recepcji)

                                        ·         Najniższe ceny za najwyższy standard

                                        ·         Pościel i ręcznik w cenie pokoju

                                        ·         Wygodne łóżka z wysokiej klasy materacami

                                        ·         Sieć WiFi na terenie Hostelu

                                        ·         Przyjazna, miła i fachowa obsługa w recepcji

                                        ·         Czyste łazienki (po jednej na pokój)

                                        ·         Ogólnodostępna, w pełni wyposażona kuchnia

                                        ·         Dostęp do pralni i suszarni

                                        ·         Przechowywanie bagażu (zamykane szafki)

                                        ·         Sprzątanie pokoi w trakcie dłuższego pobytu

                                        ·         Darmowa kawa, herbata i cukier

 

                                                   

 

Prosimy o zapoznanie się z następującymi informacjami:

1. Recepcja hotelowa jest Państwa opiekunem, informatorem i doradcą.

2. Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 14:00, a kończy o godzinie 11:00 dnia, w którym upływa termin najmu i do tego czasu pokój winien być zwolniony, a klucz zwrócony na recepcję Hostelu. Niewymeldowanie się do godziny 12:00 skutkuje naliczeniem opłaty za kolejną rozpoczętą dobę lecz nie stanowi gwarancji przedłużenia pobytu. W przypadku gdy pokój prywatny lub łóżko w pokoju wieloosobowym nie zostaną zwolnione do godziny 12:00, a pokój ten lub łóżko to jest zarezerwowane na kolejną dobę przez inną osobę, obsługa Hostelu jest wówczas uprawniona do wejścia do pokoju bez obecności gościa, spakowania jego rzeczy i przeniesienia ich do skrytki na bagaż.

3. Życzenie przedłużenia pobytu prosimy zgłaszać w recepcji do godziny 10:00,życzenie to postaramy się spełnić w miarę możliwości.

4. Potrzebę otrzymania faktury należy zgłaszać już w momencie dokonywania rezerwacji. Faktura może być wystawiana najpóźniej w 7 dniu od dnia wystawienia paragonu. Po upływie powyższego terminu Hostel odmówi wypisania faktury.

5. Hostel może ustalić okres minimalnego wynajmu (np. 2 doby).

6. Łóżka w pokojach wieloosobowych oraz pokoje prywatne wynajmowane są konkretnym osobom, każda z nich przy meldowaniu się obowiązana jest okazać dowód tożsamości.

7. W pokojach wieloosobowych wynajmowane są łóżka (miejsca), dlatego goście muszą liczyć się z możliwością dzielenia pokoju z innymi, nieznanymi im osobami obu płci. Łóżka w pokojach wieloosobowych przeznaczone są wyłącznie dla jednej osoby.

8. Osoby odwiedzające gości mogą przebywać w Hostelu w godzinach od 8:00 do 22:00.

9. W Hostelu obowiązuje cisza nocna w godzinach 23:00 – 7:00.

10. W razie utraty kluczy od pokoju pobierana jest opłata w kwocie 50 PLN. Za zagubienie klucza od skrytki na bagaż – 10 PLN.

11. Hostel oddaje do dyspozycji wszystkich gości tzw. części wspólne: kuchnie, jadalnię oraz umywalnię. Prosimy o zachowanie tych miejsc w porządku i czystości.

12. Za kosztowności, pieniądze, papiery wartościowe, przedmioty posiadające wartość naukową lub artystyczną pozostawione w pokoju hotel nie ponosi odpowiedzialności.

13. Uprzejmie prosimy o przestrzeganie przepisów przeciwpożarowych.
Ze względu na bezpieczeństwo, prosimy o nie używanie w pokojach żelazek, grzejników i tym podobnych urządzeń elektrycznych.

14. Przed każdorazowym opuszczeniem pokoju prosimy o wyłączenie wody
i światła i zamknięcie pokoju.

15. Hostel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do gościa.

16. Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego gościa w pokoju bądź zamykanej na klucz szafce hostelowej Hostel przechowuje przez okres 1go miesiąca. Po upływie tego okresu przedmioty te zostają usunięte.

17. Hostel pozostaje pod całodobową opieką agencji ochrony SOLID.

18. Zabrania się wprowadzania do budynku zwierząt.

19. Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów, wyposażenia i urządzeń technicznych powstałe z winy jego lub odwiedzających go osób. Gość powinien zawiadomić recepcję hostelową o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.

20. Na terenie Hostelu obowiązuje ścisły zakaz palenia! Osoby nieprzestrzegające tego zakazu zostaną obciążone opłatą w wysokości 300 PLN, stanowi ona pokrycie kosztów prania zasłon, firan, narzut, wykładzin, dywanów, pościeli i innych tekstyliów znajdujących się w pomieszczeniu, w którym zakaz palenia złamały.

21. Bez zgody recepcji nie wolno przenosić wyposażenia pokoi.

22. Pobieramy kaucję zwrotną od każdej grupy przekraczającej 10 osób w wysokości 1000 zł.

23. Hostel może odmówić zakwaterowania lub też wykwaterować w trakcie trwającego pobytu, gościa, którego zachowanie naruszyło regulamin Hostelu lub w inny sposób naruszało reguły współżycia społecznego. Należność za pobyt nie podlega wówczas zwrotowi.

24. Zadatek wpłacony za nocleg podlega zwrotowi tylko wtedy, gdy klient powiadomi Hostel o rezygnacji z rezerwacji w terminie co najmniej 14-tu dni przed planowanym przybyciem ( w przypadku rezerwacji dla grupy termin wynosi 21 dni). W razie skrócenia rozpoczętego już w Hostelu pobytu wskutek własnej decyzji Gość nie ma podstawy domagania się zwrotu pozostałej kwoty.

25. Kierownictwo i personel Hostelu dokłada wszelkich starań by usługi noclegowe świadczone w obiekcie były na wysokim poziomie. Jednakże zwraca się uwagę Gości by mieli na uwadze iż korzystają z usług Hostelu, który w założeniu odbiega od standardu usług noclegowych świadczonych w obiektach hotelarskich. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług prosimy o jak najszybsze zgłaszanie ich do recepcji, co umożliwi nam niezwłoczną reakcję.

26. Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług. Wszelkie reklamacje przyjmuje recepcja.

Życzymy Państwu miłego pobytu.